Erase Paste

Jag må vara galen, men jag har suttit uppe halva natten nu pga att jag helt plötsligt börjat få jättemycket finnar/blemmor! Jag DÖR! Så nu har jag letat runt i x antal timmar och kommit fram till att jag ska försöka mig på Benefits Erase Paste. Det har bara fått bra kritik vad jag har sätt och dem flesta älskar det, det har även fått nåt make up reward 2009, nånting sånt....

Kruxet nu är att det inte finns i sverige, jag har letat och har iaf inte hittat något! Registrerade mig just på Ebay för att köpa ett där, men nu ville såklart inte ebay som jag ville så får försöka beställa det lite senare eller imorgon. Jag behöver verkligen att det här fungerar nu, känner mig som ett jävla troll som borde krypa ner i ett hål och stanna där tills folk kan titta på mig utan att deras ögon fräter sönder och rinner ner i nån daskig brunn där inte ens en kloakråtta skulle överleva!

Urinvägsinfektionen håller på och jävlas också, jag känner av det exakt varannan dag! Och just nu känns det som att jag är så kissnödig att det snart rinner ut i sängen, när jag väl sätter mig på toaletten så lovar jag att det kommer att flöda! Typ 3 droppar..... Aja, det är bara bita i det sura äpplet! (haha, ja man ska ju dricka surt när man har urinvägsinfektion)

Ska besöka wc och sen kolla på ett avsnitt av desperate housewives, eller the hills.. Time will tell!

Puss


Kommentarer
Thilda

Hej Mika! det finns en vitamin som du kan testa mot finnar/blemmor som jag använde när jag hade mycket och det funkade suuuper bra på mig. Vitamin B5 heter det. Googla på det så får du fram det. Det smakar jätte äckligt men det är såå värt det. Det gäller att ha lite tålamod bara, för det tar någon vecka innan du ser resultatet. Kram Thilda

2010-06-10 @ 15:10:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0