I always find a way to screw it up somehow.

Gårdagen började sisådär men blev ändå bra och mysig tillslut. Lugnet innan stormen säger jag bara! ALLT eskalerade, det ena efter det andra och det visade sig vara en total jävla skitdag så jag åkte hem och sov kl 19.40! Bästa medicinen det! Sov till 23 då jag fick kliva upp och skjutsa hem Daysi från jobbet, blev en sväng till Hamrånge och tillbaka, sen hem för att sova vidare.

Vaknade strax före 07 imorse och nu sitter jag här med ett glas saft, Luna inlåst i sovrummet och en plattsättare på hallgolvet, han är ju verkligen expert på att väcka hela grannskapet med sin hemska maskin! Han drog till och med ur mitt internet ett tag så att jag råkade fippla bort det här inlägget och fick skriva om det.. Morr!

Ja jag har inte så mycket att dela med mig av då det mesta som rör sig i mitt huvud just nu är saker jag vill stannar där..

Borde verkligen ta mig iväg och köpa kattmat.. Bättre att göra det innan det tar slut kanske? Aja vi får see....

Ääh vi hörs!




Sorry for acting crazy, im just being careful.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0