Rammstein!


Vilken härlig dag med sol och allt! Efter frukosten drog jag till Stockholm för att kolla på Rammstein i Globen. Hann käka och kika runt lite innan det var dags att bege sig in på globen så det var trevligt, trots att vi lyckades hamna i dispyt med både en gubbe på sushi-restaurangen och på ica haha!

Deathstars var iaf förband och jag gillar dem! Sen resten av konserten, sååå jävla grym! Ja jag vet inte mer vad jag ska säga, det var slutsålt och det var sjukt bra och jag är riktigt glad att jag gick!

Kom hem strax efter 01 då jag röjde undan lite här hemma och tog ett låångt mysigt bad med tända ljus och massagekudde bakom huvudet, myys! Nu är jag i pyjamasen och det dröjer nog inte länge innan jag sover!

Imorgon blir det jobb!

Ha det bäst! ♥

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0