Hemma!

Nu är jag hemma från URF! Var där i en vecka med Malin :) Hade skitroligt tillsammans och mest skrattade all the time! Det var som en liten språkresa dessutom, många som pratade engelska och det var riktigt roligt, det slutade med att vi de senaste 3 dagarna hade svårt med svenskan, det blev svengelska helt enkelt! Vi såg Ky-Mani Marley mfl. riktigt tufft att se en av Bob Marleys alla söner!

Sen jag kom hem så har jag umgåtts med Robin, som bland annat har brutit foten, men som tur är har han lärt sig köra automat med fel fot, vad skulle vi göra utan bilen?! Vi var iaf ut till valbo, Robin köpte mig ett par jeans och en tröja, tack bebi :) Åkte ut till Högbo och mötte "svärfar" sen åkte vi till Eken där Robin, Johan och Shoei tatuerade sig... Sen umgicks jag med Malin och Kim, kollade på Big Stan. Rolig film! Var uppe till typ 6 imorse innan dem åkte.. Nu har jag varit vaken i ca 1 timme, har väckt Malin, ligger för tillfället i sängen och tjockar i mig ostkrokar och ska kika på Harry Potter and the globet fire, 4 filmen..

Bilder från reggaefestivalen kommer kanske sen :) adjö!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0