my last three days

Har haft två sköna dagar hos morfar :)
I onsdags bestämde jag och Robin oss för att ta bilen och åka upp till Harsa och slappa i några dagar, sagt och gjort så kom vi fram ganska sent på eftermiddagen/kvällen,
denna kväll bestod enbart av slapp!
Torsdagen bestämde vi oss för att ta bilen, jag, R och morfar (och dogsen ofc..) till Ljusdal. Vi handlade lite, träffade släktingar och på vägen hem igen blev jag så fruktansvärt sugen på Prästost!! LOVE IT!
Så vi åkte runt halva ljusdal, vi hittade tamejfan ingen ostjävel! :p
Vi åkte på vägen hem igenom Järvsö så det fick bli ost där istället!
Köpte även jordgubbar! :)
Så torsdag kvällen spenderades framför film återigen,
jordgubbar och grädde YUMM-IE! ^^
Fredagen bestämde vi oss för att åka hem så vid halv 4 åkte vi,
jag träffade Malin och Kim på kvällen, vi satt på tant grön tills vi höll på att förfrysa, sen gled vi bara runt på staden tills jag total-lessnade och åkte hem!
Hann måla naglarna och låta det torka sen slocknade jag fort som ögat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0