night owl

Hallå där, mitt i natten!
Det är otroligt vad denna helg har varit lugn! Jag var i Rättvik på Classic carweek tis-tors med Celina och Max, det var trevligt, full rulle alla dagar. Idag, eller ska man säga igår, åkte vi till havs för att fiska, jag, Robin och "svärfar". Fick en söt liten aborre, super nöjd för det! ^^ Förutom detta så har jag enbart legat hemma framför datorn och kikat på Harry Potter, har kollat på 1, 2 och halva 3an nu, 3 kvar!

Imorgon/idag så är det meningen att jag ska åka till uppsala och jobba på uppsala reggaefestival, så om inget kommer emellan, som det ofta har en förmåga för mig att göra, så stannar jag kvar där i en vecka, och kommer alltså inte hem förrän nästa söndag! Robin åker till åre och norge för att fiska i en vecka också så det blir perfekt! Helt enkelt skitbra timing...

Nu blir det sova för imorgon är det en massa saker som behöver fixas, adjö!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0