No one is born hating...

Idag var man uppe 7 igen -.-
Var på utbildning i ca 3,5 timmar, höll nästan på att somna i slutet men jag lyckades åtminstone hålla mig vaken. Robin hämtade mig efter, köpte mat på max och sen åkte vi till firman och käkade, yummie! Fick skjuts hem för ett tag sedan och nu ligger jag i sängen, aptrött men ska nog ta och spela lite sims 3 för varken på msn eller blogg.se blir det några barn gjorda! ;)

"No one is born hating another person because of the color of
his skin, or his background, or his religion. People must
learn to hate, and if they can learn to hate, they can be
taught to love, for love comes more naturally to the human
heart than its opposite."

- Nelson Mandela



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0