Städnoja och pizza

Long time no see!
Det här med att uppdatera är verkligen inte min grej.. Take it or leave it! :)
Hur som helst, igår fick jag städnoja och städade mitt kaos till rum,
kläder överallt! Jag är som alla andra tjejer övertygad om att jag inte har
några kläder, även fast jag vet att jag har hur mycket som helst, all over
the place! Funderar starkt på att ta mig an garderoben som fortfarande
faktiskt består av kaos, jag har sjukt svårt att slänga kläder!
"Den här går ju att använda", javisst men det blir aldrig använt så varför
ens försöka lura sig själv? Hade slut på sopsäckar för tillfället men så
fort det är inköpt så blir det rensning på RIKTIGT, om jag lyckas övervinna mig själv..

Klorin min vän k-l-o-r-i-n, det måste vara det bästa medlet när det
gäller smuts, iaf så har jag gått och förälskat mig i denna blå
flaska av renhet! Det dödar tamejfan allt! Jag använder det i
toaletten, i duschen, på väggar, golv, handfat och ja I think you got it? ;)
Det är till och med super att torka av med! Jag älskar verkligen mitt rum när det
är rent och jag njuter av att ligga på sängen med laptopen i knät
och då och då bara beundra den vackra utsikten ;)

Käkade pizza igår, idag, och ja varför inte nästa dag?
Nej nej nej, måste sluta med flottmaten, ta tag i mig själv, börja träna?!'
m jag bara kunde finna orken till att bara görat!
Jag är så fruktansvärt lat så det är pinsamt, need for changes!
Well, time will tell! Ska åka iväg till Malin om ett tag tror jag,
Kim ska hämta mig när han kommer till Gävle, han har
med sig en ödla som Malin ska ha, spännande!

"The past does not define you, the present does."
- Jillian Michaels



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0