Främling

Nu var det nästan lika länge sen jag skrev som Carola sjöng Främling i melodifestivalen, 1983....

Måste bli ändring på det så nu tänkte jag bjuda på ett sjudundrandes inlägg, säger vi..

Börjar med Julen som precis dansat förbi, julafton spenderade jag halva dagen hemma med Robin och min familj. Kvällen spenderades i stigslund och Robins la familia och natten i Goyas salonger iklädda (som vanlingt) massa "överklass" människor som av någon konstig jävla anledning tycker sig vara för bra för att ens se åt samma håll som en vanlig människa, som mig! Men vad gör man inte för att få shaka ass och dricka sig snorfull?!

Juldagen gick jag ut nykter, den ni! Jag förstår att de flesta gnuggar sig i ögonen och läser igen, men ja jag var nykter, det sög! Precis som jag förutsett, en tips är att alltid vara fullast, på det viset slipper man komma ihåg hur tråkigt och slibbigt det faktiskt är att vara på krogen! Slutade med att jag hittade en aspackad Robin på donken som jag fick släpa med till bussen, utan motstånd den gången faktiskt!

Söndagen var hur lugn som helst, på kvällen åkte vi ut till valbo och shoppade lite på rean, hittade ett par snygga stövlar för 200 riksdaler! Efter det var vi ner till firman och fixade lite med Celinas bil.

Igår spenderade jag dagen på staden med Emma, Josefine, Malin, Melinda och Mian. Sprang runt på affärer och sen blev det fika på mingel ett par timmar! Kilade iväg till solariet med Emma och Josse efter det och sen hem till mig med Ems, hon ligger fortfarande och sover som en söt liten gris i min soffa! Gullunge ;)

Ska snart dra upp henne, fixa lite frukost och sen åka ner på stan och sola med Josse! Kanske rycker upp mig och skriver ett inlägg till idag, om jag har någonting att skriva om vill säga!

Ha en underbar dag alla min vänner, ej ovänner! Puss och adjö! 



Kommentarer
emma

hahahah gris

2009-12-31 @ 02:47:20
URL: http://lernberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0