Just to heal you...

Ligger i soffan, mitt i natten som vanligt, vaknade för ca 3 timmar sedan.. Fattar inte varför jag inte kan sova på nätterna som vanligt folk! Jag är en riktig slarver, jag sover inte när jag borde och jag äter som en fluga, har ätit 2 pepparkakor och en macka på 41 timmar, inte är jag hungrig heller, kan inte vara bra! -.-

Ser fram emot kvällen imorgon, Sabina fyllde ju år i tisdags (?) så imorgon blir det till att fira henne, käka mat och dricka hemma hos henne. Kanske krogen? I dunno yet..

Tänkte kika på "Prison Break: The final break" nu sen får vi se vad som händer :)



I, I'll give my own time
I'll give my whole life
I'll give my only light
Just to heal you.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0