long time no see.

Yoyoyoo! Nu var det ett tag sedan igen, har funderat på att skriva några rader i flera dar men det har helt enkelt inte blivit av! Men nu tänkte jag iaf uppdatera lite av det roliga som har hänt!

I lördags var vi hemma hos Robins familj, han syster som flyttade till Skottland för lite mer än 3 år sedan har fyllt 25 så hon kom hem nu och firade både den och jul eftersom hon inte är i sverige i år på julafton! Jättetrevligt hade vi, lite släkt och massa julmat! My god vad jag har längtat efter årets julmat, köttbullar, prinskorvar, skinka, potatis, ägghalvor, lax, julmust, ja allt som hör till julen!

Idag sov jag väldigt länge, till 16.30 ca. En timme senare kom min man hem så då for vi iväg och handlade! Äntligen finns det kolsyra till soda streamern och det läskas som sjutton här hemma höhö. Har även hunnit med att fixa ett bord, barbord ofc!

Vi har käkat underbar mat idag, baconlindade kycklingfiléer med feta ost i och potatisgratäng, yu-mmie! säger jag bara! Till det blev det en flaska FLEUR DU CAP, vitt vin :)

Fick med mig lite bra grejer hem idag:






Såå nu är det bara att börja använda och se till att hålla sig fräsh och slippa alla torra fläckar som vintern bär med sig när den kommer! Btw, spa buttern, loovely!

Nu åter till vinpimplande och Prison Break! Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0