my day

oh my god, nu har jag tvättat igen! Rensat ur hela garderoben på det som behövde tvättas! Nu ska allt in igen bara, och den här gången ska jag inte slänga in allt så man får försöka sig på bergsklättring varje gång man ska ha kläder, det är ju som att leta en nål i en höstack! Jag har 5-6 ikea kassar som ska hängas in och vikas mm..

Har ganska bråttom eftersom jag och Robin bestämde oss för att köpa bingolotter, det var sjukt länge sedan jag spelade det och jag har haft turen med mig en gång när jag var liten, vann 1000 kr mat precis till mitt 10 års kalas, gissa om det blev mycket chips, läsk och godis till det kalaset! Det börjar kl 20.00 och jag måste hinna duscha och fixa lite i garderoben först! Kanske slänger in en bild på det om jag blir nöjd ;P

Imorgon är det nyår, inga stora förväntingar men jag hoppas det blir karatefylla = hur roligt som helst, ska ju spendera kvällen med Johänie banänie så det kan väl inte bli annat är sjukt roligt!

Btw, mina nya skor kom idag! Iiiih ^^,

Nu dusch, adjö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0