När bägaren rinner över...

Jag älskar att komma hem till min soffa när jag har hållt igång hela dagen!

Var ner på stan med Ems - mötte upp Josse, käkade på donken, solade och blev på dåligt humör. Sen åkte jag hem, eller jag skulle iaf hem men självklart skulle den där helvetes jävla kuk bussen (ursäkta mitt ordval men jag är väldigt verbal har jag hört) gå sönder på vägen, vi stod still ett bra tag så jag klev av bussen för att Robin skulle hämta mig istället, och ja visst var det menat att den där jävla bussjäveln skulle fungera igen när jag gått typ 30 meter, blev rasande! Och kallt som jävla nordpolen och sydpolen tillsammans gick jag där med både isbjörnar och pingviner i hälarna, men det var bara att bita ihop!

När vi kom hem sprang vi upp och hämtade 4 ikea kassar med tvätt - ja jag är en sån där som hypertvättar 10 maskiner 1 gång i månaden istället för att vara smart och tvätta en gång i veckan.. All irritation som jag redan hade fyllt min korta men fylliga och buckliga kropp med skulle fyllas på ytterligare, när vi kom till tvättstugan så var det nån dum jävla kärring som tog mina maskiner! Min dag var förstörd!

Åkte till coop istället och köpte snus, 6 liter julmust och kinamat som tröst, vips var man på humör igen! Tvättade från 9 till 12 och nu sitter jag i min underbart sköna soffa med 2 nyskalade ägg i magen och en flaska julmust, det blir inte mycket bättre ikväll alltså! Eller jo, Lipstick Jungle på det här så!

Godnatt!


Kommentarer
petra

Den är också fin. Jag som aldrig använt klänningar och köpt flera stycken på bara någon vecka. Men när tusan ska jag hinna använda dom? Så ofta är jag inte ute på galej :)

2009-12-30 @ 13:59:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0