Tisdag 1 december

Såja, nu har man sparkat iväg karln till jobbet, det var iofs ca 3 timmar sedan men endå. Har inte sovit en blund inatt, känns onödigt att lägga sig nu också och det finns så sjukt mycket att göra här hemma nu. Har ju införskaffat mig lite prylar osv så det är grejer överallt! Måste diska också, tänkte slänga i mig någon slags lyx-frukost och sedan sätta igång. Blir antagligen så att jag lägger mig på soffan och sover tills Robin kommer hem vid 17, då blire att åka iväg och fixa lite grejer så vi får ordning på bordet, skönt att slippa sitta i soffan och äta mat på det lilla vardagsrumsbordet från ikea. Antar att ni vet hur dem där vanliga små borden därifån ser ut, om inte, who cares -.-

Idag är det bara en månad kvar av 2009, hemska 2009! Next year is going to be a good year!

See ya later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0