You had me at hello

Nu är jag hemma igen! Har hunnit med att vara på möte/föreläsning i 2 timmar, strosat runt på stan och inhandlat lite nödvändiga grejer, glömde dock mjölk och bröd kom jag på nu... Fick iaf med mig en make-up pensel, concealer, nagellack och shampo och balsam! Har även haft 16 underbara minuter i ett solarium, mjaa lite skillnad iaf! Observera lite!

Har precis slängt i mig maxburgare och chilicheese och nu ligger jag i soffan redo för en rad Prison Break avsnitt, snart är jag igenom alla!



Kommentarer
Ani

Hej Gullet!



Tack för att du har nedräkning ååt mig, tur att någon håller koll på mig :)

Kram Ani

2009-12-10 @ 08:21:05
Mika

Ja och den stackarn blev jag ;)

Nej då, I can't wait to have a baby :)

2009-12-11 @ 05:04:22
URL: http://mys3lf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0