change of plans..

Igår somnade jag vid 15 tiden, vaknade klockan 22 av att R också låg och sov. Blev något irriterad eftersom vi skulle ha städat rummet, men han hade tydligen försökt väcka mig med det var omöjligt helt enkelt! Innan jag tog mig orken att ens lyfta på huvudet så såg jag en Marabou chokladkaka framför mig i sängen, "Snälla säg att jag inte drömmer!" sa jag och högg in, R fnittrade och det var han som lagt den där! Gissa om jag blev glad, tack bebi! <3

Kollade på en film inatt som hette Notorious, den handlar om livet och döden av Notorious BIG, aka Christopher Wallace.
"Biggie Smalls" blev bara 24 år och fick inte se när hans andra skiva "Life after death" släpptes, skivan sålde över 10 miljoner (!) exemplar. Jag gillade filmen starkt så kolla in den!

Eftersom jag sov 7 timmar på dagen igår så var jag vaken till klockan halv 6 i morse och sen slocknade jag och vaknade för 15 min sen. Måste vara vaken idag och gå och lägga mig i tid ikväll, efter städningen såklart! Funderar på att börja innan R kommer hem så han blir lite glad! :) Nu ska jag ta en cigg och en kopp te.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0