incredibly lax day

Idag har jag inte gjort annat än att ligga i sängen och spelat The sims 3! Så underbart skönt.. Har även hållt mig vaken och borde bli trött snart?! Tänkte att jag faktiskt skulle ta mig upp och följa med Robin till jobbet imorgon så man slipper ekot i plånboken! Både inatt och idag har jag legat och läst en massa au pair bloggar, jag vill mer än ingenting annat och jag ska åka till USA och jobba and thats it! Ska försöka hitta mig en ordentligt extrajobb så jag får ihop pengar så jag har till både körkort, resan och pengar att ha med mig sen tänker jag åka! Har funderat mycket över hur jag kommer sakna alla vänner, familjen och sist men inte minst Robin.. Men att åka till usa är någonting som jag verkligen verkligen (!) vill och jag tänker göra det för min skull för jag lever här och nu och såna chanser kommer inte ofta.

Städat idag? Näe inte jag heller, det får bli någon annan dag.... Nu ska jag spela lite och sen blir det sova, adjö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0