Recap

Nu är jag inflyttad på riktigt i min nya lya! Har sovit här i två nätter nu och saker börjar falla på plats, det enda som saknas i möbelväg är ett köksbord och ett vardagsrumsbord, alla ni som känner mig vet att jag hellre är utan bord än att ha ett fult så i slutet av månaden får vi tuta ut till ikea och köpa ett till vardgsrummet åtminstone! Det där med köksbord har jag inte hunnit fundera över riktigt, vet inte om jag ska ha ett barbord, vilket det troligtvis blir, eller om vi ska köpa något annat snyggt, well well, time will tell!

I tisdags umgicks jag med Emma, kikade på tv, käkade cheese doodles osv. hade det allmänt mys, hon jag och Luna, min mau! Likaså igår men med Johanna, dock ingen tjockismat utan det fick bli nudlar, mums! Höhö..

Btw, min katt är galen! Hon har sisådär 15 leksaker att leka med, men vad leker hon med? Soffan, viktiga papper, sängen... Ja ni vet väl hur kattungar är, men söta är dem iaf!

OJ oj oj, TACK SÅ MYCKET "Ann" för kommentaren, den värmde! Meen som Ani alltid säger "95% av alla människor du möter är idioter", vilket är väldigt väldigt sant! Men inte tänker jag deppa ihop för det inte! Nej snarare tvärtom, det finns så otroligt korkade människor där ute, jag glädjer mig åt att jag inte är en av dem! Att läsa en blogg som man inte tycker om, det är idiotiskt. Så du kanske behöver söka själv för ditt ofrivilliga läsande. För face it, den enda anledningen att du läser är för att andra pratar om det och du är nyfiken! Puss på dig förfan, whoever you are...

Nu ska jag diska, ni vet så som vi vanliga människor gör istället för att surfa runt på "idoters" bloggar! :) Adjö! ♥



Kommentarer
E

mika rules <3

2009-11-05 @ 19:15:18
URL: http://lernberg.blogg.se/
Ann

Lilla gumman.

För det första så har jag inte i min kommentar sagt något om vad jag tycker om att läsa eller inte. När jag "halkar" in på en blogg så vet jag inte vad jag har att vänta mig innan jag börjar läsa, så att du skriver att jag läser något jag inte tycker om är ju helt fel. Och, jag la till dig i mina favoriter eftersom jag hade gett dig en kommentar.

Har man en blog så vill man dela med sig av det man skriver, till andra, annars kan man "låsa" sin blogg.

Själv har jag bloggat i massor av år, har tre stycken var av en är låst för andra än dem jag godkänt.

Jag som mamma till fem barn mellan 18 och 29, reagerade väldigt starkt på ditt ordförråd och att din mamma står och "klappar dej på huvudet" och tycker du är jätte duktig som med namn hänger ut människor som du gör i din blogg. Jag som mamma hade skämts ögon av mej om något av mina barn hade betet sig som du gör, och jag beklagar verkligen att du inte fått lära dig vett och etikett av din mamma.

Vidare att du har den inställningen om att "95% av alla människor du möter är idioter", vad grundar du det på för vetenskapliga grunder? Eller är det så som du uppfattar det? Inte konstigt i så fall, för du är ju ingen direkt trevlig människa själv, så hur kan du då förvänta dig att folk ska vara trevlig mot dig? what comes around goes around!

Tycker du ska tänka igenom det du skriver, för att få en anmälan mot sig här på nätet är nog inget du skulle uppskatta!

Hoppas du förstår att jag inte tar emot din "puss" och upplysningsvis så finns jag i Skåne. Och,med mina handfärdigheter inom datorvärlden så vet jag också att du befinner dig ca 70 mil ifrån skåne.

2009-11-07 @ 09:12:42
Mamma till Mika

Ann, ja skulle bara vilja säga dig en sak som mamma till Mika.

Jag tycker Mika är en bra dotter. Mika är en som säger och skriver vad hon tycker och det har Mika alltid gjort.

Sen hennes "dåliga ordföråd" som du säger de kan man som mor inte göra så mycket åt. De borde du veta som har fem barn. För även om man säger till sina barn ang ordförådet så vad kan man göra åt saken.

Sen hur ja har uppfostrar mina barn har du inte med att gör. Punkt.

Kram på dig Mika och stå på dig. Ja står på din sida de vet du.

2009-11-07 @ 18:32:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0