Fredag morgon

Blev väckt av Luna idag, hon hoppade runt som en galning och slickade mig i ansiktet, det var bara att stiga upp det! Nu sitter jag i min mysiga soffa, katten är helt insatt på att attackera mina tår, det märks väl när jag skriker till! Datorn, musik, kissemissen och läsk gör min fredags morgon helt perfekt! Har tvätt tid kl 12, ska bli himla roligt, älskar att tvätta! Nej, det gör jag faktiskt inte. Måste sortera en massa tvätt här i röran och slita upp R ur sängen så han kan bära ALLT till tvättstugan, jag är för fin för det, han gör ALLT åt mig, hehe...

Puss och adjö


Kommentarer
cizzi sahlström

Va i helvete har jag gjort din din "fina" människa?

Sen har du väl en egen jävla tvättstuga där du bor? Eller du kanske har flyttat hit? Annars ska jag säga dig att jag har ringt till Henke! Kan du vara otrevlig så kan jag, jag har inte gjort ett skit. SLUTA TÄNKA MED ARSLET!!!!



MVH cizz

2009-11-06 @ 13:00:18
MH

Jaså du tänker med arslet du så trevligt.

2009-11-09 @ 23:46:39
MH

Menade hon som har skrivit den första kommentaren då inte blogg innehavaren

2009-11-09 @ 23:48:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0