Helgen och idag.

I lördags var jag ut med Johanna och Celina - hade skitkul faktiskt! Great kväll!

Idag har jag bakat monsterkladdkaka! - Den innehöll bland annat 10 dl socker, och 500 g margarin! Blev förskräckt och funderade på vad fan jag gett mig in på, jag har nog inte ätit något så onyttigt under hela mitt liv! MEN det blev gott! Fan såna där saker får man bara äta en gång om året, annars blir man fet! Tur att det är nyår snart höhö! ;)

Nu ska jag krypa ner i den gosiga sängen med min katt och sova järnet!
- Synd att man inte har rullgardiner som håller ute det hemska ljuset som plågar mig varje morgon... Men det har man väl varit med om förr så det är bara att stå ut, "been there, done that"! haha

Natti sötisar ♥

(The proposal, är det någon som sett den? Bra? how was it?)


Kommentarer
Tilda

Den har jag sett, jätte rolig film! :) rekommenderas varmt.

2009-11-13 @ 20:45:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0