Såja!

Nu har jag städat undan, dammsugit och torkat av, det luktar fresht! Har även hunnit med att ringa lite samtal, handlat mat och lagat middag. Nu ligger vi alla tre i soffan, jag, Robin och Luna, hon sover som en stock btw! Så söt min babe!

Så angående nykterhetslöftet, det är flyttat! Haha, måste ju ha en inflyttningsfest och det kan jag inte ha nästa år! Så på lördag blir det så, lite snygga tjejer och några karlar kanske om vi har tur, annars blir det korvbrödsparty ;)

Är sugen på att köpa en klänning... Bra att man får "fina-klänningar-abstinens" nu när vintern har kommit, det är ju nu man borde dra på sig täckbyxorna när man ska till krogen! Jaja, i dont give a fuck, jag gillar klänningar och tycker det är viktigare att se bra ut än att vara varm, Welcome to the women's world!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0