Saturday

WHAT A WOONDERFUL DAY!

Jag gillar verkligen att bli väckt, det är så mysigt! Hrmf... Nä men nu ska jag käka lite gröt, duscha lite och byta om. Ska nämligen flytta resten av grejerna idag :) Puss!


GAAAAAH! Jag tänker inte ens låtsas att jag bryr mig, jag tänker heller inte svara. Vilket du uppenbarligen förstår själv, du känner inte mig! Så piss off! Om du kände de inblandade så skulle du inte säga ett knyst, och om du nu gör det är du väl bara ännu ett manipulerat offer!

Sen vill jag bara säga att den här bloggen är MIN blogg, där jag skriver mina tankar osv för min egen skull och jag tänker inte sätta lösenord på bloggen för jag känner inte att jag är den som ska välja ut vem som ska läsa eller inte, alla har ett val, läs min blogg eller inte. Jag är inte ute efter att få flera hundra/tusentals läsare varje dag. Om jag ska vara ärlig så skiter jag fullständigt i vem fan som läser, sluta läs om det inte passar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0