Självmord

Snappade upp en sak idag. Kissie, bloggerskan har tydligen blivit anklagad för att vara skyldig till självmord på en ung tjej pga av något/några av hennes korkade inlägg. Jag tycker inte om Kissie, har aldrig gjort men man kan inte beskylla någon för en sådan sak för några blogginlägg! Jag som själv just nu lever kvar efter att ha förlorat någon pga självmord kan med gott samvete säga att man inte kan beskylla någon för en sådan sak. OM det nu är någon som begått självmord så kan man knappast basera detta på en sådan sak, om hon inte ville leva så var det ett val som grundade i någonting helt annat. Sen har väl självklart allt vi är med om i livet en inverkan på hur vi tänker och hur vi mår men som sagt, det är inte hela orsaken till ett sådant val.

Klart man har gjort saker, sagt saker som man kanske tänker tillbaka extra mycket på nu när det är för sent, vad hade jag kunna gjort/sagt annourlunda, hade jag kunnat förhindra detta? Nej, efter mycket tänkande så hamnar jag alltid i en återvändsgränd som säger att jag inte hade kunnat göra någonting åt det som jag inte kunde förutse!

Om ni råkar snubbla in på inglägget och läser allt så antar jag att ni precis som mig inte tror att detta är sant med tanke på de osäkra påståendena. Var bara tvungen att få ur mig detta!

Och nej jag tycker inte om Kissie för fem öre som tidigare nämnt men det är ju bara sjukt onödigt att ens försöka få igång ett bråk med någon bara för att.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0