Snuskskräck?!

Jag har så länge jag kan minnas haft svårt för smutsig disk, saker som legat t.ex. under sängen och fått damm på sig, djurmat, smutsiga toaletter osv. Jag tycker det är sjukt äckligt att skura toaletten, brukade muta min lillasyster med en tia eller så när jag bodde hemma för att jag skulle slippa. Tömma kattlådor eller plocka upp bajs efter hundar har inte varit något alternativ heller! Städa när man inte gjort det på länge är disgusting, och bara tanken på att det kan finnas djur i mat som jag ska ta på/använda/äta ger mig panik! Är det normalt eller lider jag av nån jävla "bacillskräcksliknande" sjukdom? Haha, nej men seriöst, det är jobbigt och jag hatar verkligen att göra/ta på dessa grejer. Det kryper i hela kroppen, jag rynkar på näsan så jag ser skadad ut, och jag får kväljningar.  Jag backar inte för att dricka ur någon annans glas, eller äta med någons bestick, jag har tom ätit på andras klubbor utan att dö! Men det är äckligt! Right?!

Just nu är hela diskbänken full av disk och har varit det i 2 dagar, jag kom på mig själv när jag skulle leta fram osthyveln, jag rynkade på nästan och tyckte det var vidrigt, tom att diska av osthyveln! Diskhandskar är ett måste, och en diskmaskin skulle inte alls sitta fel! Jag vill verkligen inte diska, jag kommer BE till gud ikväll att någon gör det åt mig! Även om det inte kommer att hända så kommer jag att hoppas! Hålla både tummar och tår hela natten lång!

Har ingen aning om varför jag ville skriva detta, men jag känner mig bara äcklad av disken och jag är livrädd för småkryp! OCH självklart har jag lärt mig att tömma kattlådan nu när jag har katt, men jag tycker verkligen inte om det, även om det måste göras. Så var inte orolig för att hitta en låda full med bajs när ni hälsar på! ;)

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0