To forget is hard, but when you've forgotten, you can breathe again.

Jag har hunnit med en del idag faktiskt, satt upp gardiner, tvättat, städat av lite i köket, torkat golvet och satt upp tavlor! Så nu sitter jag i soffan och njuter till musik, lyssnar på Luna som leker i en papperspåse och inväntar Malin och Idol!

Jag är en riktig vinnare! Jag har klarat av ett löfte till mig själv i 5 veckor idag, känns så jävla bra! Dock inte många som vet om vad och det är ingen idé att ni frågar för det är ingenting jag kommer att säga, höhö. Johanna you know what im talking about! ;) Jag ska hålla det här, även om jag kännt flera gånger att jag inte orkar, det är ingenting farligt, bara en skitgrej för alla men en ganska big deal för mig. It's easy, but it's also hard every now and then...

Nu ska jag dra på en fotmask och en ansiktsmask, hoppa in i duschen, raka mina små vinterpälsben och göra hårinpackning innan idol börjar :)

If you can't keep a promise to yourself, who else do you think you can keep a promise to?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0