What i've done.

I torsdags satte jag upp en rullgardin, det tog typ en timme utan tumstock och diverse hjälpmedel, men hey! Im learning! Vad jag gjorde resten av dagen kommer jag fan inte ihåg, no memory...

Fredagen ägnade jag åt att tvätta, var ner på stan, in på 5 olika places och uträttade lite ärenden som behövdes göras, satte upp en hylla, ytterligare en rullgardin, lade in min matta och fick det ordentligt städat och mysigt! När det var gjort så bänkade jag och Robin oss i soffan, framför idol! Med massa ljus! Myskväll helt enkelt!

På lördagen var det dax för fest! - Klev upp i tid, åkte med Celina till stan, gick på lite affärer och systemet, 2 ggr faktiskt.. Skjutsade Celinas bror, släppte av lite grejer här och där, sen hem till mig! Slappade ett tag, städade upp ordentligt tills jag och Celina bestämde oss för att ta ett bad! Satt i karet och drack grogg, rakade benen och snackade skit! Johanna trillade in mitt i alltihop så hon fick titta på helt enkelt, tror hon tyckte det var jätteroligt! ;) Sen blev det tjejgrejer, kläder, smink, grogg, skitsnack och mycket skratt! As usual, love you girls! Sabina kom inte långt efter heller :)

Vid 8 började folket ramla in genom dörren - vi var ett helskönt gäng och hade skitroligt, heela kvällen/natten, tills jag brände 3 fingrar på en galet HET spisplatta, hade väl kul efter också men när det bara var jag, Robin, Celina och Niklas kvar och det var dax att sova så ville fingrarna inte alls vara med! Jag gjorde slut på all is så jag fick varva med iskallt vatten i en mugg, lunchkorv och pepparkaksdeg, fryst såklart! Fruktansvärd smärta och jag var inte alls långt ifrån tårar när alla sussade så gott och jag inte kunde somna trots att jag inte kunde hålla ögonen öppna! Efter att ha gått med is och diverse grejer på handen i över 5 timmar blir man väl måttligt less och trött. Slocknade runt 6-7 på morgonen och när jag vaknade gjorde det inte ont alls längre! Så länge jag inte petar och håller på går det bra, jag är ju ändå handikappad på dessa fingrar, klart man kan göra allt med enbart tumme och pekfinger på högerhanden......... men what the hell, det får la gå ändå!

OCH Malin, tack för presenten, dem var jättefina! ♥

Nu ska jag och Celina fortsätta våran underbara söndag med våra katter och slapp framför tvn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0