Brainstorming!

Jag måste rycka upp mig! Jag är den lataste personen som har gått i ett par skor, och ja jag ORKAR helt enkelt inte göra ett smack! Visserligen så är det mycket som händer just nu och i vissa stunder känns livet bara skit, eller i stort sett hela tiden nu! Jag försöker förstå mig på sorgen och handskas med den, men tro mig när jag säger att det är svårt! Har aldrig förlorat någon i mitt liv, inte en enda! Har aldrig haft känslan av att sakna någon så fruktansvärt mycket, gamla minnen rusar förbi i huvudet som om det vore det enda som spelade någon roll i hela världen, man blir glad för några sekunder, för att sedan inse att det som har hänt har hänt. Man känner sig maktlös och inser att det inte finns någonting man kan göra, spelar ingen roll hur mycket man vill så går det inte. Du är borta föralltid.

Jag gör inte mycket om dagarna, ligger mest i sängen med "Madame Flod" och är allmänt trött på livet, orkar knappt ta mig till toaletten för att utföra dagliga behov som vilken normal människa som helst faktiskt behöver göra! Det är tråkigt, ja för vem fan tycker att det är kul att skita?! Sedan kolla sig i spegeln och bli så jävla nöjd med sig själv! Jag är så jävla snygg så att mina finnar borde få en egen kolumn i aftonbladet! Åh nej, min spegelbild går i terapi för tillfället!

I all förvirring finns det ändå någonting som glädjer mig, inte lika mycket som det skulle kunna göra dock, men jag ska flytta till min alldeles egna lägenhet snart!! Om mindre än en månad, och tidigare kan det bli! Jag ska rusta rubbet och välja allt precis så som jag vill ha det! Det känns väldigt behövande just nu, att få börja om på ny kula!

Som tidigare nämnt är jag sjukt lat och orkar inte ens ta tag i mig själv, men för att göra det hela lite lättare så har jag Johanna, min kära! Utan dig hade jag aldrig klivit upp ur sängen idag, hade inte orkat tagit en dusch, käkat mat, eller packat ner hela bokhyllan i kartonger.. Så tack för att du finns och för att du tvingar mig att göra saker som jag inte orkar, trots att det får mig att ogilla dig för en stund! :) Alla de där sakerna är ju trots allt något som måste göras! Love ya min lilla bitterfi**a moahaha!! TÄNK POSITIVT!

Tack Emma för den bästa helgen jag kunde ha fått just nu, och en mysig natt tillsammans ;) Älskarej!

Att jag är en nattuggla är ingen nyhet, men nu har klockan slagit halv 4 så nu är det faktiskt dags att sova.
"Ju längre du sover, ju kortare blir livet." Aouch, mitt liv ser ut att bli kort!



Kommentarer
emma.

<3

2009-10-14 @ 02:29:42
URL: http://lernberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0