No more waiting for you to change.

Hade tänkt lägga upp lite bilder från helgen men det var väl ingen som var speciellt bra så jag skippar det och tar det med ord istället. Åkte hem till Celina i onsdags, jag mådde lite dåligt så jag la mig på soffan och slocknade på en nanosekund.. När jag vaknade hade Celina lagat mat redan, härligt! Kycklingfilé med fetaost inuti, inlindat i bacon, med potatisgratäng, yu-mmie! Det var lite roligt när vi efter maten upptäckte att vi glömde äta bea till, jag som hade tjatat och varit väldigt noga med att vi absolut inte fick glömma det haha... Jaja, gott som fan var det iaf!

Vi kikade på nya Harry Potter filmen, löste korsord och kikade på tv till 5 på morgonen. Blev väckt av min telefon vid 13 och kunde inte somna om, åkte ner på stan och fick gjorda lite ärenden och sen hem till Celina igen, slappade järnet hela dagen och kvällen tills R plockade upp mig vid 23 tiden. Sen åkte vi hem och duschade och sen sov vi i Stigslund hos R mamma.

Klev upp klockan 7.30 imorse och åkte till stockholm för att hämta en bil, har varit till gavlegårdarna och skrivit kontrakt nu också, plus att plattsättarn' ringde i onsdags så 2 november börjar de lägga in mitt klinker golv i hallen. Nice! Nu ska jag ligga i min säng, slappa som fan och njuta av internet som jag i stort sett varit utan i nästan 2 dygn ;) Mitt mobila bredband har tagit sig friheten att rymma! Någon som sett min lilla vän?!

Höll nästan på att glömma! Jag har fått min biljett till Rise Against nu, såå pepp!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0