Förbannat jävla less!

Jag vet att det är vissa som läser min blogg, och inte bryr sig ett skit om de positiva sakerna som händer i mitt liv, eller pga medlidande för vad som har hänt, och inte heller för att dem är nyfikna till det positiva hållet.

Nej det finns så kallade idioter som inte har mer till liv än att sitta och läsa en blogg skriven av någon som är mer än hälften så gammal, någon de inte ens tycker om. Det är så fruktansvärt patetiskt att veta att någons morsa spenderar dagarna till att sitta på arslet framför datorn och läsa en blogg av någon jämnårig med hennes egna barn. För att sedan sitta och snacka en jävla massa skit och inte göra någonting annat än att prata om mig! Hoppas ni är en riktigt lycklig familj, som mår bra, när samtalsämnet är mig 24/7! Jag menar, hallå?! Borde inte du ta hand om dina barn istället? Ingen behöver känna sig träffad, men om du gör det när du läser detta så undrar jag bara, tror du inte att dina barn behöver kärlek i formen av orden "jag älskar dig", eller en kram, eller någon form av liite jävla kärlek?

ALLT som kommer från erat håll är nyfikenhet och skitsnack! Inte nog med det så är historien alltid 10000 gånger värre än den var från början när den lämnar er lägenhet, eller som oftast hinner ni inte ens ut genom väggarna utan snacket tar telefonledningen ut! Det skrämmande är att folk inte ser när de är patetiska, och inte inser att de faktiskt har ett liv som går ut på att bekymra sig över andras liv istället för att faktiskt stanna upp och inse "Vart är mitt liv? Är det såhär jag vill spendera mitt liv?" Vill du verkligen spendera ditt liv åt skitsnack om någon annan och förhoppningsvis, en dag vakna upp och tänka "Vart fan tog åren vägen? Jag har fan inte levt mitt liv".

Jag trodde att ni kunde gå långt över gränsen i många situationer, men det här tar fan priset! En människa har dött, och det enda ni bryr er om är vem fan som ska komma på begravningen och att få visa upp er som om det här var någon jävla kändisbegravning! Sen på det så ringer ni och tjatar på någon som precis hittat sin närmaste vän DÖD, om att någon jävla utomstående som inte haft en jävla roll i henns liv för fem öre ska få komma på begravningen! Vad i helvete är det för jävla fel på er?! Hon kommer till er för att gråta ut, få stöd och någon som lyssnar, hon väljer er av alla människor och så gör ni som ni gör?! LÅT HENNE VARA!

Att jag lyckats klämma ur mig dessa rader är ett mirakel för i själva verket så finner jag inga ord för detta :S Jag har bara riktigt jävla svårt att förstå hur en eller flera människor kan vara så fruktansvärt rubbad/rubbade, eller t.o.m sjuk i huvudet, någonting annat kan detta inte vara! Sök hjälp för fan och håll er så jävla långt bort från mig som möjligt, för jag tänker fan inte ge mig när jag, och ni vet att jag har så förbannat jävla rätt!

Burn in hell, bitches! I HATE YOU! Eller oops familjen outbildad, jag hatar er! Jag gör verkligen det.


Kommentarer
Anonym

You go girl! : )

2009-10-20 @ 19:52:29
Ani

haha gillar ditt inlägg idag, jag ser dig framför mig. du har helt rätt, men grubbla nu inte mer på detta vi möter oftast märkliga människor på livets väg men försök att intala dig att 90 % av alla du möter är idioter, då blir man inte så chockad över den här typen av människor. Stå på dig. KRam Ani

2009-10-21 @ 11:00:24
E

förstår mig inte på det hela. Men tydligen så kände elin personen som dog? det sägs så ialf. tycker du är ganska känslokall som inte låter henne gå på den. tänk om någon skulle förbjuda dig för någon du vill säga hejdå till ?! :S

2009-10-21 @ 15:16:45
Mamma

Bra skrivet Mika. Stolt över att du är min dotter. Stå på dig håller helt med dig.

Kram Mamma

2009-10-21 @ 22:27:06
J

Bra skrivet tjejen! Men du kommer alltid ha en massa idioter omkring dig. Även om du kanske inte vet om de för tillfället, men sånt visar sig alltid. Speciellt i såna här situationer. Tycker du är grym på att skriva och uttrycka dina känslor och du ska aldrig sluta me de heller. Skit i folk som läser din blogg och irriterar sig på den. Dom har ju som sagt inget liv. Att tjata sig till en begravning är inte att sörja de är bara att få vara med där de händer nåt och de är då fan inte rätt anledning till att gå tycker jag.

Nä du tjejen, stå på dig och fortsätt me de du gör och de du står för. De är de som gör hela dig tycker jag. Du är en grymt skön tjej! Har alltid tyckt de! Måste bara få säga innan jag slutar skriva att jag är grymt ledsen för de som hänt och jag hoppas du mår så bra de bara gå att må i en sån här situation. Du är värd all lycka gumman! Kram på dig

2009-10-22 @ 08:47:32
Ann

Stackars dej, tycker verkligen synd om dej. Att vara så full av hat som du är till andra människor är inte friskt. Och sedan har din mamma kommenterat att hon är stolt över ditt inlägg... skakar på huvudet

Innan du klagar så på andra människor som du gör, tänk efter hur du beter dej själv i dina utfall och anklagelser om hur andra är, hur är du egentligen själv?

Antingen är du inte så gammal eller så är du ju väldigt sjukt störd. Det finns hjälp att få! Sök det!

2009-11-03 @ 00:23:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0