????

Jag kommer aldrig någonsin i hela mitt liv få träffa dig igen. Jag kommer aldrig att få en kram av dig, aldrig se ditt leende igen. Aldrig höra ditt skratt, aldrig få skratta tillsammans med dig. VARFÖR? ALDRIG MER!?? Det är så jävla orättvist!!! Jag blir så aarg! Jag älskar ju dig, jag vill ju dela allt med dig.. Skriver detta med tårar över hela mig, jag kan inte sluta tänka "varför?" Alla minnen, alla stunder vi delat, med sorg, med gläjde, med ilska, men framförallt kärlek. Kom tillbaka, väck mig, det måste vara en mardröm, Sizzan, Sizzan, min ängel, min andra halva, ååh älskling!!!!! Jag kan inte acceptera vad som har hänt, min soulmate. Min vän! JAG ÄLSKAR DIG SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET! En del av mig hoppas och tror att du läser detta, att du ser mig!

All those things we never did



Kommentarer
Tony

2009-10-03 @ 02:11:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0