I miss all the little things, I never thought that they’d mean everything to me.

Som ni kanske förstår så händer det inte så mycket om dagarna nu, är glad så länge jag kommer igenom dem. Var ut igår iaf, det hjälper inte att sitta hemma och tänka. Det var såklart inte särskilt roligt, men det blev en skön kväll och natt iaf, mycket prat. Somnade kl 8 i morse, vaknade 10, somnade 12 och vaknade 18.. Har legat och stirrat in i datorn hela kvällen, inget att göra, känner inte för att göra något. Har tryckt i mig 1 skiva falukorv och typ 10 makaroner... Ska försöka stoppa i mig något mer nu, sen ska jag kika klart på ett avsnitt av Heroes som jag påbörjat men inte kollar klart på..

Vila i frid ♥



Kommentarer
Göran

Skönt att höra att det finns ok stunder för dig! - Och att du har bra människor att prata med.

2009-10-04 @ 22:53:03
En som åxå förlorat sin bästa vän

Får man fråga hur hon dog ? : /

Hoppas du klarar dig igenom detta bara ..

2009-10-05 @ 11:29:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0