Kommentera utan namn är fegt!

För det första är det FÖRBANNAT jävla fegt att inte skriva sitt namn när man kommenterar korkade kommentarer i en blogg. Dom var bästa vänner, umgicks mest hela tiden och hade måååånga disskutioner, tydligen! Ja hon kände henne så mycket att hon pratade om henne HELA TIDEN!

NEJ så är inte fallet, de kände inte varandra på det sättet och som man bäddar får man ligga! Nu är det inte JAG som bestämmer vem som får gå på begravningen, utan det är Sizzans mamma och familj. Hon vill inte ha dit någon från familjen ********* pga att dem inte kan beté sig och jag förstår det till 110%. Det är karma, när du betér dig illa mot andra så kommer det tillbaka som en slap in the face! I vissa situationer får man fan ta och ha lite jävla respekt!

Vem du än är så kanske du ska ställa dig frågan, om din bästa vän eller dotter hade dött, skulle du då vilja att det sitter några jävla idioter och RINGER OCH TJATAR "FÅR JAG KOMMA, SNÄLLA, JAG VILL!!!" Seriöst, det är så jävla SJUKT och fruktansvärt patetiskt! Får ni inte dåligt samvete?! Det här handlar INTE om er, det är väl för fan ingen jävel som bryr sig om hon är där eller inte! Det är inte E som har dött och inte kommer hon dö av detta heller, nu är jag fruktansvärt less på eran jävla skit!

Vad fan vill ni? Är ni så jävla störda att ni inte kan låta bli och läsa min blogg? Ni kan inte låta bli att läsa, irritera er och sedan spendera tid till att sitta och snacka om mina blogginlägg! Ju mer ni irriterar er, ju mer kommer jag irritera er och vet ni vad? TACK, jag kommer ha sveriges största blogg när ni är färdiga!

Fortsätt läs fuckers, mig kvittar det :)



Kommentarer
Anonym

ALLTSÅ, VAAAAAAAA? Skojaru med mig?

2009-10-22 @ 00:25:04
URL: http://mandymakdesi.blogg.se/
En som känner alla inblandade

Det är förbannat fel av dig iaf att skriva ut folk på detta sett!! Du är inte perfekt du heller!! Sopa rent innanför och utanför din egen jävla dörr först. Alla som kände Sizzan har iaf rätt att sörja eller?!



2009-10-22 @ 08:14:40
Ani

Citat på tidigare inlägg och kommentarer.

Detta kanske inte är ett tillfälle att diskutera vem som får komma på begravningen eller ej. Själv kände jag henne via Mika och efter omständigheterna anser jag att ENDAST närmast anhöriga borde finnas på en begravning. Ni som gärna vill delta eller sörga henne kan göra det igenom att skicka en gåva till begravningen. Det har iallafall jag gjort. Det som har hänt är tragiskt för oss alla men låt nu henne vila ifrid och lägg ner stridsyxorna....

2009-10-22 @ 09:25:22
Helene

Ja håller med inlägget som kom från Ani.

Sluta bete er som snorungar ni som skall förställa vuxna.

Det finns bara sorg i detta men låt nu Sizzan vila i frid. Hon vald själv detta att lämna oss. Mer kan vi inte göra åt saken.

Kram

2009-10-22 @ 09:59:07
Sebbe

Well, jag har inget med detta att göra, tänker inte blanda mig i det heller, MEEEN man är väl fri till att skriva vad man tycker och ja..vad är det för sandlådefasoner jag ser? Ni krigar å skriver om vartannat, när en människa faktiskt har gått bort. Finns det kanske inte något annat att tänka på än att hata andra människor i sådana tider ?

2009-10-22 @ 10:22:40
URL: http://www.jaxxusinc.se
Rose o Mikael

Hej Mika förstår att du är ledsen o har haft en svår tid bakom dig, men även framåt kan de uppstå massor med känslor o varför.

Jag tycker du är stark o att du säger som du tycker det vet du att jag alltid beundrat dig för.

Strunta i alla dumma människor dem är inte lyckliga alls.

Gå din väg i livet o fortsätt stå för det du tycker o känner.

Många varma kramar i din svåra stund o saknaden efter en kär vän som säkert betytt massor för dig.



Kramar tummen upp tjejen Rose

2009-10-22 @ 23:30:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0