Living nightmare

Det är en ny dag, inget är förändrat, jag vaknade och hoppades på att inget var sant.. Det här är verklighet :S Jag känner mig tom på känslor, förstår inte vad som har hänt. Det kan jag ju inte göra eller? Nej isåfall skulle jag inte vara tom, isåfall skulle jag inte sitta här och skriva. Jag vet att jag fortfarande är i chock, vad kommer hända när jag fattat? Är det meningen att jag ska förstå det här? Det kommer jag nog aldrig att göra. Det känns som att du fick vad du ville/behövde, att du är på en bättre plats nu. Du förtjänade inte att må som du gjorde men jag önskar att du hade kunna fått finna ro i själen här på jorden, med mig! Sånt här ska aldrig någonsin behöva hända i överhuvudtaget!
Jag älskar dig ♥



Kommentarer
Weronica - Med Livet Som Insats

Jag hoppas verkligen hon finner sin ro nu.. R.I.P

2009-10-02 @ 12:54:46
URL: http://weris.blogg.se/
Elin Sophie Henriksson

jag tänker på dig varje sekund, vet att de kommer vara sjukt jobbigt i början och jag vet att de kommer ta lång tid att komma över de här. Jag vill att du ska veta att jag tänker på dig. Du behöver allt stöd du kan få. och alla som står dig nära kommer att hjälpa dig igenom de här, jag finns här också. <3

2009-10-02 @ 16:13:05
URL: http://elinsophiehenriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0