Natten till idag

Somnade kl 5 inatt, vaknade kl 9. Klev upp, tog en dusch, fixade till mig och la mig på sängen och väntade på samtal från Marie, var sjukt nervös innan och när jag satt i bilen men så fort jag kom fram till skolan så släppte det. Det kändes skönt att inte hetsa upp sig och må dåligt för såna saker och det gick hur bra som helst. Vi satt och pratade mycket, kom dit vid 10.30 och kom inte därifrån förrän vid 17 tiden. Marie var där, Alex, Sizzans lillebror och Sabina kom dit. Vi kollade igenom alla gamla bilder, planerade lite över begravning och så... Jobbigt men det gick bra. Ska dit imorgon med Sabina och knåpa ihop ett litet album med bilder osv. De ska ha ett litet minnesrum med bilder och så.

Vi har inget vatten hemma heller... Eller vi har hetvatten, kokhett alltså, kan inte duscha eller någonting.. Men men, tur att man gjorde det imorse! Anledningen är att det blivit ett vattenlekage i källaren, vid alla förråden, ganska mycket vatten där inne så därför är det krångel med kallvattnet, det är rättare sagt avstängt på hela området! Nu är jag fruktansvärt trött med tanke på hur lite sömn jag fick inatt, godnatt!

P.S
TACK för alla kommentarer jag får! Även om jag inte har tagit mig ork till att skriva tillbaka så läser jag varenda en av dem så känn er inte bortglömda! ♥



Kommentarer
Weronica - Med Livet Som Insats

Hoppas verkligen du kan sova inatt! Du behöver koppla av efter allt :)

2009-10-06 @ 22:52:06
URL: http://weris.blogg.se/
Amy

Vet att du inte känner mig, men lider med dig ändå. Hoppas det kändes lite bättre att försöka tänka bort lite under vårat spelande på King. Ta hand om dig..

2009-10-09 @ 01:30:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0