Ny familjemedlem!



Imorgon ska jag hämta en liten kattunge! Det ska bli roligt att få hem ett litet monster att sova med på nätterna och umgås med på dagarna, men eftersom jag inte får nyckeln till lägenheten förrän på lördag så får hon bo hos Celina i en vecka. Och Celina ska också ha en katt, dem är syskon så det ska bli jätteroligt, perfekt att man kan vara kattvakt till varandra också! Så den här veckan kommer jag mestadels spendera hemma hos henne. Sen på torsdag morgon så hoppar vi in i bilen mot stockholm, fryshuset och Rise Against! Vi kommer röjja och det kommer bli skitkul! Konserten är på fredagen, så dagen innan blir det väl lugnt antar jag, på lördagen åker vi hem.

När vi kommer hem blir det full fart, ska försöka flytta över så mycket som möjligt till lägenheten. Soffan och sängen är viktigast eftersom de grejerna är i bergby, kruxet är att vi bara har lördagen (om vi orkar) och söndagen på oss för på måndagen kommer plattsättaren och lägger in klinkergolvet i hallen och då kan vi ju såklart inte vistas där. Sen får vi flytta resten när det är klart vilket inte borde ta mer än 3 dagar kanske? Har egentligen ingen aning men jag tippar på det! ;P

Nu borde jag börja packa, ordentligt! Kommer ju inte hinna i veckan så det är verkligen nödvändigt, har i stort sett inte packat ett skit.. Ska börja med att rensa ur alla kläder som jag inte kommer att använda på ett tag och sen får jag helt enkelt leva med att det finns mindre att välja mellan, men har ju kläder överallt så jag lär ju inte behöva gå naken iaf, vilket är huvudsaken :)

mjaumjau!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0