Saturday plans

Tappade tråden på det förra inlägget. Det jag egentligen ville få sagt var dagen planer och lite till! Kl 18 är det dags för tacomys hemma hos Robins mamma m. familj. Vi skulle egentligen ha varit dit igår, käka mat och kika på idol, och dum som R ibland kan vara så sa han att vi skulle komma och glömde bort det. Hon hade alltså lagat en massa mat och väntat på oss, så gullig, tyckte synd om henne! Men hon ringde imorse istället och frågade om vi ville komma idag och jag tackar ALDRIG nej till deras mat! Både hon och hennes man är riktiga stjärnor i köket, så länge det inte gäller skaldjur, för min del alltså! :D Det finns ju inget godare än tacos så det ser jag fram emot!

Längtar sjukt mycket till Rise Against och till lägenheten! Jag vill vill vill! OCH det kommer jag att få :)

Har nu 30 min på mig att kliva upp ur sängen, klä på mig, byta ut gårdagens smink mot något fräshare och plocka fram en decent utstyrsel. Robin tror att jag är i full gång med allt det där så nu gäller det att sätta fart! En flaska vin på det här så! :) 

Ha en underbar lördag! Och kanske hörs vi igen under dagen/kvällen. Puss  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0