Two weeks.

Nu var det ett tag sen igen, fy mig! Ofta känns det som att jag inte har särskilt mycket att skriva eftersom jag inte gör särskilt mycket om dagarna. Speciellt nu när vinter nästan är här, svinkallt! Visst tänker jag och reflekterar över en hel drös med grejer under dagens gång, som jag skulle kunna skriva. Men jag kommer bara inte på mig själv med det när jag funderar och när jag väl kommer ihåg vad jag har tänkt på så vet jag inte riktigt hur jag ska få ner det i text. Det har aldrig riktigt varit min grej att skriva en massa text om mina tankar och åsikter, jag är väl en verbal person helt enkelt! Dock så ska jag försöka skärpa mig för hur roligt är det inte att sedan sitta och läsa och komma ihåg allting? Hur kul som helst!

Idag har jag och R legat i sängen typ heela dagen! Det enda vi har gjort är att cyckla, till ica! Jag trodde det skulle vara uppfriskande och bra för mig, pyttsan! Jag drog på mig långkalsonger, dunjacka, mössa och vantar, sadlade cyckeln och for iväg! Jo det var vär en skön känsla, till en början.. Sen kom den dåliga kontitionen ifatt mig, det verkligen värker i lungorna och jag håller nästan på att spy! Sjukt, man kanske ska sluta röka ändå?! Det var svinkallt, öronen värkte så huvudet bankade. Sen blev det svettigt och jävligt, jag blev irriterad och det slutade med att jag klev av cyckeln och började gå. Inte så populärt dog, så efter lite tjat och gnäll så gick jag med på att byta cyckel med R, vilken jävla skillnad! Hade dåligt med luft i bakdäcket på min så inte undra på att jag blev galen, muttrade och ställde in mig på att jag aldrig någonsin ska cyckla igen! När vi kom hem var jag riktigt arg, varflr blir jag galen om någonting jävlas? Jag blite så fruktansvärt förbannad att jag inte kan beté mig, en sådan liten sak som att cyckla gjorde att jag slösade ungeför 1 timme av mitt liv på att vara arg, i onödan. Skärpning!

Idag har jag och Celina köpt biljetter till Rise Against som spelar på fryshuset i stockholm den 30 oktober. Kommer bli grymt! Dom är så sjukt bra och definitivt ett av mina favoritband! Det enda skrämmande är att det bara finns ståplatser där och jag har en tendens att drabbas av panik i trängsel, så vi får väl se hur detta kommer att gå.. Sjukt peppad iaf!

Ska träffa Marie i kyrkan imorgon/idag och prata lite om hur begravningen ska se ut och vad det blir för musik osv. Känns skönt att få vara med och planera, man får liksom bearbeta allt på ett helt annat sätt när man engagerar sig, tar ansvar och får göra detta för Sizzan, det blir ju inte bättre av att ligga i sängen hela dagarna som jag gör annars! Efter det så ska jag handla med Celina för att sedan spendera kvällen med god mat och film och sleepover, fantastiskt! Men mer om det sen.

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0