Underbar helg!

Nu är det söndag, har haft en helt underbar helg! Åkte hem till R's mamma igår, käkade den efterlängtade tacosen, satt framför brasan och drack vin, pratade och käkade lite snacks. Sen kollade vi på körslaget, drack lite mer vin och hade det mysigt helt enkelt! När klockan blev 21-22 någon gång så åkte jag till strömsbro på fest med Sabina och Vanessa, träffade lite nytt folk och alla, utom en idiot, var hur trevliga som helst! :)

Det blev måttligt med alkoholen, drack några cosmopolitan, lyssnade på grabbarna när dom spelade gitarr och sjöng, helt fantastiskt, en snubbe sjöng som en gud! Lätt en av de bästa jag hört, killen är en stjärna! Ska se om jag kan hitta på någon låt med honom någonstans så lägger jag upp det här sen!

Vid 2-3(?) tiden tog vi en taxi till MAX, gott som fasen! Sen tog vi en promenad hem till Oskar, jag Sabina och en kille till som jag inte kommer ihåg namnet på.. Spelade Lips, det är samma sak som singstar fast på Xbox, skitroligt! sen slöade vi fram till 6, somnade i några timmar och tog sedan 9 bussen till stigslund och kröp ner i sängen med min man! Sov till typ 14, lovely!

Idag har vi enbart tagit det lugnt, tog ett varsitt glas juice och satte oss framför teven i den enorma soffan och slappade i några timmar. När vi kom hem för ca 1 timme sen så hoppade vi ner i ett skumbad med en massa vaniljdoftande ljus i hela badrummet och mys musik! Så nu är man nytvättad och ligger i en nybäddad säng, underbart!




Kommentarer
Sabina C

Tack för en underbar kväll i lördags:) Det var lätt den mysigaste fest jag varit på. Kommer det fler sådanna så ringer jag dig(A)<3 Pöös

2009-10-18 @ 21:46:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0