Varför? Är det sant?!

Det värsta jag någonsin upplevt i hela mitt liv, jag menar verkligen hela mitt liv!
Det skedde idag, trodde aldrig det skulle gå så här långt. Jag har, utan att förstå det själv, mist min bästa vän. Min bästa vän sedan många år tillbaka, jag kan inte förstå, jag kan inte tro att det är sant. Varför gjorde du detta? Du var min söta, härliga, helt underbara bäste vän! Oavsett knasiga val och mindre tid tillsammans så har jag alltid älskat dig för den du är. Jag älskar dig, jag kommer sakna dig min vackra ängel, jag hoppas att du har det bra "på andra sidan" som du säger. Alltid i mitt hjärta, då, nu och föralltid!

Vad gör jag nu? Hur hanterar man detta? Jag har ingen aning, vägled mig min ängel, den bästa, hela mitt hjärta!

Vila i frid ♥



Kommentarer
Göran

Önskar jag kunde uttrycka svåra saker lika väl som du Mikaela

2009-10-01 @ 22:03:56
Tony

Något av det värsta man kan vara med om, har själv varit med om samma sak! Låt det ta tid Mikaela, förstår gör man nog aldrig!

2009-10-01 @ 22:36:34
matilda

usch va tragiskt! vila i frid

2009-10-02 @ 14:15:24
URL: http://chickenrace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0