30 seconds of anger

Den här dagen är fan helt jävla förstörd, jag är så jävla förbannad på karlar som tror att dem kan beté sig hur faan som helst, helt jävla vrickade och förtjänar fan en fet jävla smäll så de inte kan se på en vecka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SPYR SPYR SPYYYR! Dra åt helvete!

Fråga inte hur det är eller om det har hänt någonting för jag mår hur jävla bra som helst och det har INTE hänt någonting jag är bara så jäävla less på att samma jävla fittvisa upprepas gång på gång på GÅNG PÅ GÅNG!

Sen vill jag inte ha varken kommentarer eller en jävla tanke i skallen på någon om vilka jävla bajs hor ord jag använder i MIN BLOGG! dööööööööö



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0