Bilkörning, flytt och bebisar!

Har precis kommit hem efter en tripp med pappa till Ica Maxi och valbo, var in på Jennys hund och katt och köpte kattsand och lite leksaker till Missan (det kreativa namnet!).. Sen svängde vi förbi Max och flottade i oss lite, chili cheese ffs! I affären kom jag på mig själv med att springa och kolla på heminredning osv, det var allt från blommor till badlakan och kokböcker! Nu längtar jag verkligen, fast det är ju bara max 5 veckor tills lasset går till min alldeles egna lya! Med Robin såklart, men FEM veckor, jag måste börja typ packa?! Får se om jag orkar packa i förtid, känns som att det mesta jag äger redan ligger nerpackat i kartonger i förrådet och det jag har nu är inte så himla mycket och det ska ju trots allt upp på en gång, så det blir nog så att jag packar ner det några dagar innan och sen packar upp det på en gång när vi kommit till rätta! Ska ju bara flytta 1 min härifrån med bil så det är väl ingen risk att saker går sönder i lasset.

Körde för övrigt Robins "nya" bil idag, gick hur bra som helst, känner verkligen att jag kommit väldigt långt, förut blev jag nervös när jag körde nya bilar och vid omkörningar osv, idag for jag fram som en riktig fartdåre på både E4 och riks 80, körde om hit och dit och inte ett dugg nervös, och det var trots allt ett tag sedan jag körde, lagligt! Fantastiskt!

Hittade även en massa urgulliga kläder till the baby to come! Kan knappt hejda mig, nu vill jag att det ska bli 29 oktober så jag får höra vad Ani kommer att få, ååh vad jag ska shoppa, ska skämma bort den där ungen till 1000, vilket kommer resultera i att h*n kommer att älska mig! Vilket h*n såklart inte skulle haft något problem med ändå, ungar brukar älska mig! ;D

Nu ska jag ta det lugnt ett tag och rota runt på nätet, see ya! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0