Crazy weekend!

Varenda kväll sen i onsdags har jag haft ett extremt överdrivet alkoholintag, men ojoj så kul jag har haft! Jag och Johanna har gjort stan osäker i tre dagars tid och mer ska det bli! Igår kom vi inte mindre än 4 timmar försent till en inflyttningsfest, tog en livsfarlig cykeltur, bokstavligt talat, in till stan, gick på Old Saint's och kika läget och hinkade! Vägen hem är alldeles för komplicerad för att beskriva, det slutade iaf fall med att HELT fel person hamnade hemma hos mig xD Jaja, kul var det iaf och det är det ända som har någon betydelse!

Ikväll blir den antagligen så att vi drar ut för att shaka ass någonstans i dimman! Mer om det senare....

Blev skapligt överraskad av att möta detta underbart söta ansikte i dörren idag!
Lite skrämmande att jag inte hade en belkaste aning om att jag hade gått och skaffat mig en "liten" son!



Kommentarer
johanna

HAHAHA! Fyfaaaan vad gulligt! Han ser ut som ett barn!

2009-09-05 @ 18:03:04
URL: http://johannasvanberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0