Arbetsförmedlingen & hysteri med Johänie!

Var ner på arbetsförmedlingen kl 13 idag, lyssnade och skrev i lite papper så nu börjar det ornda upp sig! (; Träffade Johannas syster Josefine där, så efter föreläsningen eller vad man ska kalla det så kilade vi ner på staden, fysatan vad kallt det börjar bli, brr! Vi mötte upp Johannas mamma och hennes kompis, kilade in på Myrorna, har aldrig tänkt på hur mycket roliga och BILLIGA grejer man kan hitta på såna ställen! Har alltid tyckt att second hand har varit lite snuskigt och har haft väldigt svårt för det, men vissa grejer är ju helt nya och om man kan nöja sig med att titta på/köpa de ganska få grejer som är nytt så är det ett alternativ!

Efter det mötte jag upp Johanna, vi sprang runt på stan och kollade på allt mellan himmel och jord, jag lessnade ganska fort, men dock inte Johanna, hon sprang hit och dit, höger, vänster, upp, ner, ÖVERALLT! Hon stannade upp ibland, stonkade och gnällde över smärtan i någon sekund, sen var det full rulle igen! Skor, halsdukar hårfärg, she's crazy!!! Gissa om det tog på krafterna? Har legat helt död i sängen sen jag kom hem och kikat på The hills, The city, Idol, lagat iordning omelett med bacon och ost! Och nu är det Oskyldig dömd tror jag det heter, i tv rutan, väldigt spännande!

Johanna babe, ditt inlägg är så rätt, sjukt lika, ofrivilligt ofcourse! Im crazy, but I know you love me, xoxo mika girl ;D haha, töönt! hrmf.. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0