Iit's suddenly clear! Life is really what you make it!

Såja! Nu är det bestämt, jag ska skaffa mig en alldeles egen lägenhet! Helt jävla underbart! Efter alla problem så går man därifrån en erfarenhet rikare, en dag är skit, nästa dag är solsken! You only get one life, make the most of it! Allt börjar ordna upp sig och jag börjar mitt alldeles egna liv som en vuxen och egen människa och det känns helt fantastiskt! Jag vill tacka Anna för att hon har hjälpt mig att komma dit jag är och det är i princip hon som har gett mig en spark i baken och fått mig att ändra alla mina värderingar och min syn på livet. Till det bättre ofcourse! Sen finns det ju alltid någonting som kan förbättras, and trust me, it will! Love life!

För ungefär ett år sen var livet skit, jag var "singel", hade feta problem med R, skolan gick åt helvete, vännerna föll som ruttna äpplen, en efter en. Men jag var stark, jag insåg att sina vänner är det bästa du någonsin kommer att ha och det är någon som alltid finns där för dig, som aldrig skulle såra dig no matter what! Så jag gjorde mig av med de falska som i mina ögon inte är värda ett skit idag! Nu har jag en pojkvän och få, men underbara vänner(!), en syster som är på gravid, en liten bebiis ^^ Jag har ekonomi, och snart en lägenhet! Visst jag har inget jobb, men det kommer! Citerar en vän "Jag lever på hoppet". You rock!

Life is great!

Jag älskar alla mina nära och kära som alltid finns där för mig, och jag alltid där för er glöm för sjutton inte det! Jag behöver inte skriva några namn för ni vet vilka ni är! <3


Kommentarer
Ani

I Love you baby. Du har gjort en massa stora steg i livet och jag är så stolt över att få finnas vid din sida. Vad som än händer så kommer jag alltid att finnas här för dig :) // Ani

2009-09-02 @ 12:32:02
GB

Joru Mikaela, du reser åt rätt håll (gjorde du på JB oxå) och är en människa med stor potential! - Lycka till!

2009-09-07 @ 08:52:42
Mika

Tack så mycket, det betyder!

2009-09-07 @ 17:01:55
URL: http://mys3lf.blogg.se/
E

jag tar åt mig med en ära ;) <3

2009-09-14 @ 01:33:20
URL: http://lernberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0