Morning chores

Nu har jag både borstat tänderna och läst igenom morgonens blogginlägg! Har märkt att jag har en tvångstanke, när jag ska läsa någons blogg så börjar jag alltid från första inlägget någonsin och sen läser jag bara och det finns inget stopp! Det är faktisk ganska jobbigt att sitta och läsa en och samma blogg i flera timmar, när jag inte orkar mer så lägger jag bara ner fönstret i menyn och nästa gång jag öppnar det så kan jag inte låta bli.. Det finns ett antal bloggar som jag faktiskt läst från början till slut, till vilken nytta? Sickt!

Vaken tidigt idag igen, jag vill helst alltid sova länge, till åtminstone 12(!) när jag är ledig! Men så fort jag är duktig och kommer i säng före 1 så vaknar jag alltid tidigt, klarvaken kl 10 idag.. Tänkte att jag ska ta och äta en nyttig frukost idag, fil med runssin, havregryn och lite kanel, en kopp te och ett ägg! Yummie, mitt nya nyttiga liv har redan börjat ta fart and I like it! Sakta men säkert... Och sen är ju faktiskt frukosten det viktigaste målet under dagen! (;

Sen blir det till att slänga in alla jeans i tvättmaskinen, plocka in gårdagens tvätt i garderoben och bädda rent i sängen, uunderbart vad mycket man hinner med när man går upp i tid! Kl 15 ska jag kolla på en lägenhet också och jag hoppas att lägenheten är fin för jag vill verkligen att den ska vara perfekt och att jag ska vilja flytta in nu på en gång! wish me luck!

Peace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0