Movietime!

Vaknade vid lunch någon gång, Robin åkte och hämtade Erica på direkten, jag tog ett bad med gullungen, bjöd på macka och o'boy mm. She just loves me, inte så konstigt när jag alltid skämmer bort henne men det är så det ska vara! Åkte ut till valbo en sväng också med Robins lafamilia! Blev förvånad över hur ett barn kan gå från katastrofal gråt till sömn på några sekunder, då är man trött! Sen dess har jag bara slappat, kollat gårdagens idol avsnitt och nu ska jag röja upp på rummet innan Johanna och Emil kommer och kikar på film! Puss så länge!

Två bilder från idag.



Kommentarer
Sara L

men titta, det är ju min lilla älskling!

2009-09-12 @ 21:44:17
URL: http://srlndn.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0