Slacker!

Denna dag har varit totalt meningslös och innehållslös, men så skön! Har legat i sängen tamejfasen hela dagen.. Har spenderat ca 30 min av dagen utomhus (inräknat med tiden jag suttit i bilen!), annars bara legat i sängen framför datorn som den tönt jag är! Ögonen borde ha legat på tangentbordet för läänge sedan med inte ens det verkar kunna stoppa mig..

Har märkt att jag börjar halka tillbaka till mina "lonely days" där jag helst håller mig hemma, inte har speciell kontakt med någon eller orken att ta mig i kragen och hitta på någonting. Så om jag varit dålig på att höra av mig mina vänner så vet ni hur det ligger till :) Helgen ska jag iaf spendera med lugnet och kanske någon annan? Time will tell! Nu tänkte jag, kors i taket(!) kika gossip girl och sedan sova i tid, den ni!

Puss på alla underbara, Johanna, Emma, Bella, Sizzan mfl. Love you guys :)


Kommentarer
Pety

tackar så mkt :))

2009-09-25 @ 01:21:37
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0