Tell me it's over, I still love you the same.

Igår kväll åkte jag ner på staden och drack en kanna cider med Dennis, sen fick jag åka på styret (känns i räven idag!) upp till gymnastikens hus där vi hoppade studsmatta och grejer, haha ganska kul faktiskt! Idag har jag slappat en hel del, varit ner på arbetsförmedlingen, synsam, käkat donken och vart med Bella. Träffade Malin också och vi såg en Stitch xD Internskämt... Skrattade så vi fick ont i magen! Nu ligger jag och njuter till Call me - Shinedown! Vad händer ikväll? Puss

P.S Skulle inte alla som läser bara kunna skriva en kort kommentar som "Hej" eller nåt så jag får veta vilka ni som läser är? Nyfiken! ;)



Kommentarer
johanna

HEJ HEJ HEMSKT MYCKET HEJ!

2009-09-03 @ 21:17:10
URL: http://johannasvanberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0