It's gonna hurt!

Igår började dagen tidigt, klev upp strax innan 8 och åkte ner på stan och fick lite ärenden uträttade, skönt nu när det är fixat! Käkade frukost på donken, slappade, sov en liten stund, färgade håret på Celina och kollade på idol! Sen fick vi för oss att åka in till stan, träffade Emma och hennes kompisar på old saint's, drack lite öl och sedan efterfest. När klockan närmade sig 03.00 somnade vi som små lamm, skulle upp tidigt, försov mig... B´lev aldrig full så det var gudomligt skönt att för en gångs skull inte vara bakis alls! Åkte hem, sov lite mer, lagade mat, kikade på film, och nu är vi här! Just nu väntar jag på att idol ska börja så jag får ta mig en dusch och sedan sova tidigt eftersom det blir skapligt tidigt imorgon med, pirrigt!


Can't wait!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0