If that's all I am to you, maybe we shouldnt be anything at all?

Massa tvätt avklarad, en maskin till imorgon så är det klart sen! Jobbigt att man inte kan tvätta så mkt under en dag eftersom vi inte har någon torktumlare i lägenhete så jag får hänga kläder i hela lägenheten om jag tvättar för mkt, vilket jag inte har lust med! Har hunnit med att bädda rent sängen också, underbart! Har även fått höra att det är en liten överraskning på g! Jag gillar inte överraskningar, blir så ivrig och vill bara veta, tillslut blir det bara jobbigt!:P Men men, hoppas att det är någonting värt att vänta på, kanske glömmer bort det om ett tag, vilket jag hoppas! Annars kommer jag nog krypa ur skinnet!

Imorgon ska jag försöka ta mig ner till staden och träffa Sabina :) Vem vet kanske blir en cyckeltur eller t.o.m en promenad kanske? :O Knappast troligt men man slutar aldrig förvånas så håll ögonen öppna, rätt som det är kanske jag glider förbi på min röda 30 hästars cyckel med svetten i nacken!

Nu ska jag sussa om ett tag :) Godnattis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0